Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

aventuri de week-end

Am avut un week-end nemaipomenit... in sensul ca nu am mai pomenit asa ceva, niciodata! Vineri seara, incercand sa pun Windows 7, am reusit cumva sa fac inaccesibila partitia de 230 GB - adica TOT ce am strans vreme de 2 ani (filme, muzica, documente, dar mai ales fotografii...). Cum n-am facut in viata mea backup la foldere si pentru ca n-am investit intr-un hdd extern pana acum - saptamana asta o sa am unul (de 1 TB !!!), am fost nevoit sa apelez la un soft de recuperat datele "pierdute". Fiind interesat in principal de fotografii (cand mai ajung eu la Lisabona sau la nunta cumnatilor???) i-am zis sa caute tot ce are extensie JPG.



Dupa 14 ore de scanat am reusit sa incep sa le descarc pe un hdd imprumutat de la Viorel (sa traiesti!). Dupa alte 20 de ore, O PARTE din fotografii sunt salvate si asteapta sa fie ordonate - pentru ca soft-ul le vede alandala si m-am trezit si cu fotografii de 2 GB (!!!). Calculatorul nu l-am mai stins de vineri seara (acum e duminica pe la pranz) si mi-e teama sa nu ia foc. Noroc ca am investit intr-o super sursa cand am facut calculatorul... Asadar... mare bagare de seama ce faceti cu programele de partitionat sa nu va frigeti ca o sa va petreceti week-end-ul in fata caluclatorului salvand si sortand te miri ce. Si asta daca sunteti norocos!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement