Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

diseara, la oscar

Motto: Ia lumea asa cum e, nu cum ti-ar placea sa fie (proverb german)

In seara asta Oscar-urile or sa fie centrul atentiei unei intregi lumi de cinefili si pasionati de imagini in miscare. Cum peste tot am vazut pronosticuri despre cine va castiga cele mai multe premii anul asta, ma hazardez sa dau si eu cateva pronosticuri.

Avatar. Am mai scris aici ca succesul filmului sta mai mult in PR si Marketing decat in munca lui James Cameron. Credeti ca or sa-i convinga pe americani sa ii dea cat mai multe Oscar-uri? Eu zic ca e fix pe tipicul filmelor americane - asa ca cel mai probabil o sa aiba cel mai mult de castigat.

Inglorious Basterds. Daca eu (si numai eu) as fi pus sa dau premiile Oscar as lua filmul asta si as face spectacol cu el: cel mai bun actor intr-un rol secundar - Christoph Waltz; cel mai bun film Cel putin premiile astea!

Up. Asta nu e DOAR un film de animatie - e o parabola pentru cei mari, e un film emotionant din cale-afara, mult mai bun decat multe dintre peliculele cu actori.

The Hurt Locker. De unde a aparut filmul asta ca favorit la "best picture"? Nu pun la socoteala ca nevasta mi-a adormit la el, dar nici eu nu am gasit acel ceva nemaivazut. Rolul principal e jucat foarte bine (Jeremy Renner), dar actiunea cu soldatul american dependent de adrenalina e veche rau. Ma rog...

Pentru mine, Inglorious Basterds ramane filmul anului 2009. Simplu! Recunosc ca are concurenta serioasa din partea altor filme, dar nici unul dintre ele nu mi-a ramas atat de viu in minte, la mai bine de jumatate de an de la vizionare, ca filmul lui Tarantino.



LATER EDIT: Lista castigatorilor e aici. Sincer, un pic surprins de alegerea americanilor ("The Hurt Locker"), si mai surprins ca Avatar nu a luat decat "3 bucati" si bucuros ca macar Christoph Waltz a razbunat Inglorious Basterds, film care ramane favoritul meu pe anul trecut. O surpriza: Sandra Bullock a luat si zmeura de aur (ptr cea mai proasta actrita) si Oscar aseara (pentru cea mai buna actrita). E-adevarat, pentru roluri din filme diferite...

Am senzatia ca totul s-a redus la batalia Bigelow vs Cameron. Teoria conspiratiei zice ca s-a vrut sa se creeze un precedent: prima femeie regizor care a luat Oscar-ul. Voi ce ziceti?


© AFP / Mediafax Foto

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

Fig a spus…
Nu inteleg ce se tot invarte tot globul in jurul unor premii de cacat.
Eu mi-am petrecut Oscarurile jucand in disperare Bad company 2 cu prietenii. Intre timp am primit un mail de la Blizzard in care eram invitat sa particip la Beta pentru Starcrat 2. Fuck oscar si tot ce tine de premii de orice fel.
Alexandru Zaharia a spus…
chiar si cand e vorba de premii date pentru jocuri? :)
Anonim a spus…
Inglourious macar daca lua pentru scenariu original... Merita 100% Tarantino.

Ad Code

Responsive Advertisement