Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

vrea ringier sa plece din RO?

Ringier, trustul de presa numarul 1 in urma cu vreo 3-4 ani, a vandut azi Evenimentul Zilei si Capital (am crezut ca ramasese doar online, dar un cititor "anonim" mi-a atras atentia ca se vinde si la chiosc - asta e bine). Cel putin in Romania, si independent de vanzarile de publicitate sau alte socoteli contabile, mi se pare un downgrade ca o publicatie sa functioneze doar... virtual. Stiu, sunt de moda veche, ce sa-i faci.

Am lucrat la Ringier vreo 8 luni de zile, cat am rezistat la ProSport. Am ramas cu un gust placut - acela de a lucra la o companie straina, unde poate ai salariul mic, dar te simti respectat de la portar pana la director. Acolo am invatat ce inseamna sa faci presa (adica bani). Dupa ultimele previziuni, Ringier cred ca se pregateste sa se eficientizeze de tot si sa lase meseriasii tarii (puteti sa-i numiti si moguli, daca va e mai cunoscut termenul) sa faca presa...

Cu acest nou incident (ca eveniment nu pot sa-i spun), "presa libera din Romania", care se duce dracului pe zi ce trece, si-a scris testamentul. Lucrurile nu merg deloc bine in tara si presa urmeaza trendul economic; doar Basescu vede cum am iesit din criza (poate el si neamul lui o duc bine, ce sa zic). Despre asta, cateva opinii, mai avizate:

♣ Vânzarea "Evenimentului Zilei" si a revistei "Capital" de către Ringier omului de afaceri Bobby Păunescu reprezintă, practic finalul unei iluzii în presa scrisă autohtonă. Cea conform căreia ar putea fi o afacere care să se dezvolte pe propriile picioare. ()

♣ În toate cele de mai sus, ce face PDL e treaba lui, atâta timp cât e legal. Pe mine mă preocupă mai curând ce face presa – iar “Evenimentul zilei” şi “Capital” sunt un simptom important că urmează vremuri grele. (Iulian Comanescu)

♣ (...) Risc şi un pronostic: Ion Cristoiu mi se pare favorit pentru poziţia de şef al ziarului. Dar asta nu este o informaţie, ci o opinie. (Catalin Tolontan)

♣ Apropo, sînt curios cum va mai vorbi Traian Băsescu de acum înainte despre mogulii de presă. Fiindcă şi Bobby Păunescu e de-un mogulaş în clipa de faţă. Vom avea mogulii de presă răi şi mogulul bun? (Cristian Teodorescu)

UPDATE: Comentariile semnate Anonim vor fi sterse...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement