Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

mi-am instalat windows 7

Sunt fascinat! Nu credeam ca o sa-mi mearga un sistem de operare mai bine decat XP-ul, dar, iata-ma, o spun: Windows 7 merge la fel (sau poate chiar mai bine) ca Windows XP! Tema Aero e dementiala, update-urile facute mi-au adus niste efecte grafice pentru NVidia 8500GT si mi se pare un concurent serios pentru Mac OS X Snow Leopard. Si asta o spune un om care nici nu a vrut sa auda sa-si instaleze Win Vista si e fan-Apple pana la moarte (desi nu am unul...)!



Drivere: Nu mi-au trebuit. Cel putin pentru setarile minime: placa de reatea, sunet, video... Toate au fost recunoscute by default.

Desktop preview: Imi place ca imaginile pe care le pui pe desktop au un mic preview (ca la OS X!). Trebuie sa-l mai gadil sa vad daca face preview si la alte tipuri de fisiere (pdf, mp3... samd).

Aero: Marginile ferestrelor translucente! Senzational...

ALT+TAB: Selectarea ferestrelor se face cu aceeasi combinatie de taste, dar preview-urile sunt mult mai mari si, in momentul in care ajungi pe una din ele, o selecteaza automat. Cu toate astea, parca e prea ingramadit la un moment dat.

XP: Acum am dual boot cu win XP. Am vazut ca o parte din programele instalate sub XP ruleaza si sub 7, chiar din Program Files-ul lui XP. Nice! Unele, insa, trebuie puse in win7. Mi se pare corect... :)

Shortcuts: Scurtaturile de la XP le veti gasi si la win7, asa ca nu va speriati daca nu gasiti My Computer pe desktop; puteti folosi cu incredere Steag+E!

Desktop search: Nu, nu se cheama Spotlight, dar face cam acelasi lucru: cotrobaie prin fisiere (inca nu stiu daca doar prin cele din System sau prin toate HDD-urile - am senzatia ca prima varianta e mai corecta). Daca aveti nevoie de un program sa ruleze, doar deschideti Start si scrieti numele fisierului in casuta unde scrie Search programms and files. It's that simple!

Deocamdata, atat am descoperit bun si frumos la Win7. Dar nu "ma joc cu el" decat de vreo 3 ore (doua aseara, una azi de dimineata...).

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement