Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

doua "stiri cu masini"

Prima zice asa: pe podul Grant au aparut - pentru prima oara, daca ma intrebati pe mine! - oglinzile convexe! Doamne cat le-am asteptat! Doar eu stiu cat am injurat primaria ca nu sunt acolo de fiecare data cand trebuia sa urc pe pod si de cate ori nu m-au claxonat altii pentru ca le taiam calea fara sa vreau...

A doua zice asa: In episodul 7 din seria 14 a Top Gear (adica cel mai nou), Jeremy Clarkson face PRAF o masina care a devenit fita nationala printre romanii cu bani, dar fara prea multa cultura automobilistica. Nu vreau sa ma laud, dar eu am zis din prima zi in care-am vazut-o ca BMW X6 e o masina urata! Acum, Clarkson ne zice de ce e si foarte proasta...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement