Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cand sportivii gandesc

Cand aud / vad / citesc / aflu ceva emanat de un om destept, imi apare din senin un rictus, un soi de stare de bine imi amorteste creierul si ma las dus de val. Pana sa ies in strada, mai ca-mi canta in cap melodia lui Armstrong: "what a wonderful world it would be!".

Din discutia asta am descoperit un astfel de om. Textele lui Alexandru Enasescu (un tanar care a studiat in Anglia, de unde a scris cronici sportive pentru GSP.ro) te fac sa uiti de Mititelu, de Borcea, de Becali, de golanii de pe stadioane, de mafia fotbalului romanesc si sa te gandesti ca lumea fotbalului, cel putin in Premier League, nu e chiar asa de gretoasa, de ne-vazut.

Am gasit un post cu replici celebre scoase pe gura de "oameni ai sportului" din UK, o colectie facuta de BBC. Mi-a dat senzatia ca antrenorii de la ei nu sunt chiar niste "glugi de ciocani" si ca au ceva in cap. Cateva exemple, mai jos...

Roy Keane, despre fani: "Cand jucăm acasă, probabil iau câteva halbe şi sandvişuri cu creveţi. Cred că unii dintre oamenii care vin pe Old Trafford nu sunt în stare să scrie pe litere fotbal, darămite să-l înţeleagă."

Brian O'Driscoll: "Cunostinta înseamnă să ştii că roşia e un fruct, înţelepciune e să ştii să n-o pui în salată de fructe."


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement