Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

ultima zi de business standard

Ieri a fost ultima mea zi de munca la Business Standard, ziarul la care am muncit aproape 3 ani. Povestea inchiderii cotidianului de afaceri nr 2 din Romania tine deja de trecut si de interese economice / politice, asa ca nu o sa mai zic nimic de ea. A fost o perioada frumoasa si destul de lunga pentru un job in presa. Daca am invatat ceva din inchiderea ziarului a fost ca, de-acum inainte, nu va trece o luna fara sa caut altceva de munca, atceva de facut. In ultima zi, pe ultima suta de metri, Marius Paun a fotografiat ce-a mai ramas...




© Marius Paun

Vin sarbatorile (la unii mai fericite, la altii mai putin). Sfatul pe care as vrea sa mi-l dau mie si fostilor mei colegi (de la BS, dar si de la Cotidianul, care a avut aceeasi soarta) este sa incercam sa ne bucuram de Craciun si de Revelion si sa ne limpezim un pic capul, ca de la 1 ianuarie sa putem pleca din nou la drum, cu CV-ul in dinti, in cautarea unui job / vieti mai bune / sigure.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Ionutz a spus…
Poze foarte triste. E greu cand nu mai ai de lucru. Desi sunt de un an si ceva in Canada am trecut deja prin pierderea unui job si nesiguranta care urmeaza. Iti doresc numai bafta si succes in gasirea cat mai rapida a unui job. O sa fie greu, dar nu imposibil. Pastreaza-ti speranta. Fii optimist in continuare.
Alexandru Zaharia a spus…
Multumesc, Sergiu, pentru gandurile bune. Nici eu nu sunt la primul job pierdut din cauza ca "s-a desfiintat ziarul". Se pare ca lucrurile or sa se aseze incepand cu ianuarie 2010. Sarbatori fericite, oriunde ai fi!

Ad Code

Responsive Advertisement