Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

n-am caldura; doar speranta!

De doua saptamani, apa-mi curge prin calorifere fara sa le incalzeasca aproape deloc. Ma si gandesc la factura la intretinere pe luna asta... Pana una-alta, ne incalzim cu un calorifer electric care merge-n paralel cu becurile economice de la lustre. Administratorul stie ceva, dar nu stie cum sa spuna; adevarul e ca degeaba spune, mai bine-ar veni caldura aia o data, ca noaptea temperatura e sub pragul de inghet. Pun mana pe calorifere, pe tevi, doar-doar s-or incalzi. Orice amintire din comunism este perfect justificata...

Am sunat la RADET sa aflu ce ni se-ntampla, de ce avem caldura doar 2 ore pe noapte, pe la 3 dimineata. Doua doamne simpatice, de altfel, mi-au spus ca inainte luam caldura de la CET Vest si acum luam de la CET Grozavesti care se pare ca nu face fata ("azi dimineata s-a spart iar o teava, of, sa vedem cum o rezolvam, noi am zis sefilor mai mari, dar..."). Ahh, ce buna era caldura de la CET Vest, cum duduiau caloriferele mele masive de fonta, cum stateam eu la bustul gol prin casa, iarna trecuta...

Sunt totusi calm si optimist; doua doamne m-am incurajat la telefon ca "azi - maine o sa se rezolve". Nici nu vrea sa ma gandesc c-o sa fie altfel si ca toata iarna o s-o duc asa...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement