Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

mancarici

In seara sunt singur... Cel putin pana pe la ora 21.30. In afara de faptul ca mi-am facut un CD pentru masina cu mix-urile BBC-isitlor (Pete Tong, Annie Mac si John Digweed), am mai facut si o "mancarica". Initial trebuia sa fie o fasole verde, lunga, cumparata de la magazin cu ceva in plus. Am inceput cu "ceva in plus"-ul si am realizat ca fasolea nu mai avea loc in cratita. :)

Ce-a iesit insa, va puteti doar imagina...


PS: Maslinele in mancare sunt ge-ni-a-le!!!!

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

alina constantinescu a spus…
Trebuia sa pui totul intr-o cratita mai mare si sa bagi la cuptor:))
Alexandru Zaharia a spus…
alina, ultima data cand am folosit cuptorul, l-am lasat deschis, la minim, toata noaptea... :))
Anonim a spus…
aoleeeeu...hahahaha...dar dupa ras stau si zic "Doamne, ma pazeste ! Aveti grija mare, ca nu-i de ras, Zalexule"

P.S. Si aveai ceva in cuptor cand l-ai lasat deschis toata noaptea?
Alexandru Zaharia a spus…
din fericire nu aveam nimic in cuptor si era si geamul deschis...

Ad Code

Responsive Advertisement