Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

la joaca cu voi!

Avertisment: Vorbesc doar de singleplayer!

A venit momentul sa va spun cum e Call Of Duty - Modern Warfare 2, "cel mai bun joc din toate timpurile", "cel mai asteptat joc din 2009", cel mai cel... Incep cu concluzia ca sa nu aveti socuri: jocul e bun, dar se poate si mult mai bine.

Pro: Chiar si pe cel mai mic grad de dificultate, MW2 are momente cand un gamer ne-experimentat ca mine e nevoit sa petreaca 15 minute doar ca sa treaca de un stadiu; cu toate astea, finalul jocului vine parca prea repede (stiu, all good things may come to an end, dar totusi...). Imi plac foarte mult personajele, in special Ghost si Soap (aka capt. MacTavish, foto), doi britanici fosti S.A.S., care-s de belea. O alta chestie care mi s-a parut interesanta e atacul pe care-l dau rusii Americii (cam gogonata, dar merge) e destul de scarry - sa fii gamer american si sa te lupti printre ruinele Casei Albe, pe strazile cu case galbene cu steagul fluturand, prin parcarile fast-food-urilor, cred ca-ti da un pic fiori. Cred ca e cel mai real joc pe care l-am jucat (in sensul reproducerii fidele a reactiilor soldatilor, cand esti impuscat nu prea mai vezi de sange si armele sunt misto - destul de variate).

Contra: Sunt momente de mindless action, cand trebuie sa omori tot ce respira. E o misiune careia nu i-am inteles rostul - un aeroport rusesc unde omori toti civilii. Prostesc! Ce-ar fi putut face aia? Sa te injure? Actiunea per ansamblu seamana cu cea din COD-urile anterioare.

De incheiere: In vremurile astea, in care toata lumea vrea sa omoare niste teroristi ARABI, cei de la Activision baga in joc teroristi RUSI. Sa fie vreo premonitie? Sper ca nu...

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

andix a spus…
surprinzator, eu nu sunt dat pe spate.
am ajuns doar la finalul misiunii cu parcarile pana acum - sunt relativ dezamagit. parte din experienta jocului este si sa casti gura la peisaje, ca sunt bine facute. in MW2 n'apuci, ca esti ocupat sa impusti in toate partile. yuck. iar despre strategie, n'am vazut sa fie loc: toata strategia consta in a lua arma potrivita.

asta in conditiile in care eram absolut innebunit dupa celelalte CoD'uri.
Alexandru Zaharia a spus…
despre "cascatul gurii", ai dreptate - am vrut la un moment dat sa ma uit la uniforma unui terorist rus cazut la datorie si mi-am luat un glont in freza :)

totusi, daca vrei sa admiri "texturile", go for GTA4!

Ad Code

Responsive Advertisement