Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cateva lamuriri electorale

Am vorbit mult cu Andix despre manipulare electorala, victimizare, despre ce stim, despre ce banuim ca stim si altele, conexe. Asa am ajuns sa realizez ca nu am fost destul de clar, pe blog, in legatura cu opiniile mele politice / electorale. Rectific si clarific...

1. In tara asta, nu mai votez cu nimeni. Daca a iesit EBA europarlamentar, cu ce as mai putea eu ajuta? Nu ma intereseaza cine e presedinte, cine e la guvernare, ce partid a inmuiat inimile romanilor. Pur si simplu, nu-mi pasa; si asta dintr-o convingere ferma ca aici, nimic nu se schimba in bine (vezi ultimii 20 de ani).

2. Nu am pus filmul cu Basescu ca sa spun "uite ce prost e Base" si in subtext lumea sa inteleaga ca Geoana e mai ok de votat. Daca asa s-a inteles, imi cer scuze si rectific spunand asa: daca Base ar fi avut un film cu Geoana in aceeasi ipostaza (lovind un copil) credeti ca nu l-ar fi facut public intr-un moment prielnic al campaniei? Eu cred ca da...

3. Fiecare gandeste cu capul lui si voteaza cum il duce mintea / inima. Parerile de pe blogul asta sunt doar ale mele si chiar vreau sa nu vi le insusiti (altfel, cu cine as mai avea de discutat in contradictoriu?).

4. Postul despre filmul cu Base a fost un fel de a arata ca nu este un fals, in disperarea unora de a ne convinge de asta. Asta nu inseamna, asa cum banuieste Andix, ca sunt victima manipularii electorale si ca nu am de unde stii ce s-a intamplat cu adevarat acolo. Nu am cum sa fiu manipulat electoral pentru ca... ati ghicit: nu-i votez pe nici unul dintre ei! Unicul scop al relatarii mele despre "pumnul electoral" avea legatura cu indignarea mea cand am vazut un presedinte ca plesneste un copil, urmata de indignarea (poate si mai mare, poate de alta natura) cand vezi cat se chinuie Patriciu, mogulii, PSD-ul sa-l demonizeze pe Basescu punand toate tunurile pe el (faptul asta mi se pare nu mai putin grav decat ce a facut Base, dar cumva justificat politic - ganditi-va ca a venit vremea razbunarii pentru Vantu, Voiculescu si Patriciu dupa ce ani de zile presedintele i-a balacarit fara menajamente in toate cuvantarile publice - era de asteptat sa se urce acum cu bocancii pe el, nu?).

Asa ca, drept va zic, putine lucruri ma mai intereseaza pe aici (unul dintre ele are legatura cu aeroportul) si ca gandurile mele, un pic neclare, au o directie egala si de sens contrar cu ce se intampla in tarisoara asta. Si de-aia-mi place mie muzica, ca stie sa le zica cel mai bine...

"We all have wings, but some of us don't know why..."

Later edit: Ca sa nu mai pun un post nou, despre politica (incerc sa ma opresc cu asta), am sa mai zic cateva vorbe.

Poate ati observat, poate nu, alegerile astea, in special ultimele evenimente din politica / campania romaneasca, a polarizat (zic eu) nepermis de mult, societatea noastra: unii zic ca e bun Geoana, altii ca e bun Basescu, altii ca nu mai voteaza (dar au niste pareri adunate-ntr-o batista),altii zic ca suntem manipulati grosolan de catre toti si li se face lehamite de ce vad. Am senzatia ca e pentru prima data cand oameni care se aseamana, care gandesc relativ la fel, care au subiecte de discutie comune, in fine, care impartasesc aceleasi valori, inteleg total diferit evenimentele politice curente. De aici si o serie de animozitati prietenesti de neinteles: "esti prost" - "ba nu, tu esti prost ca n-ai inteles ca aia te manipuleaza" - "nu vedeti, bai, ca suteti praf? si ce daca Basescu a dat eu un pumn - e si el om, ca noi..."). Cititi si aici daca tot nu intelegeti ce vreau sa spun...

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

andix a spus…
foarte bine scris.

sa stii ca si eu l'am scris pe al meu tot la nervi :D si ai vazut ce frumos a iesit. gandesc asa, ca poate ar trebui sa ne mai enervam reciproc din cand in cand... pune rotitele din cutia ucraineana in miscare ;)
Anonim a spus…
vab банк
vab банк
[url=http://globalist.org.ua/?p=19244]vab банк[/url]
http://globalist.org.ua/?p=19244 - vab банк
Anonim a spus…
gigabits wedoacnatsci encourages transforming lacks stocked entering syntax historic ripping sale
masimundus semikonecolori

Ad Code

Responsive Advertisement