Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

fabricat in romania

Prin Borsec am trecut cu masina in vara asta, cand am facut concediul in Moldova, intr-o scurta abatere prin zona Gheorgheni - Toplita. Nimic deosebit, un sat care se vrea oras (cu blocuri crem a caror tencuiala sta sa pice-n capul copiiilor iesiti la joaca).

Brand-ul apei minerale, insa, e cu totul altceva. Imi place ca e romanesc, ca are "traditie" (din 1806), ca are o sticla deosebita, cu briz-briz-uri si o identitate care nu s-a modificat prea mult in timp. Culoarea albastra (a sticlei, a etichetei, pana si a plasticului in care-i invelit bax-ul) iti da senzatia ca ai de-a face cu apa pura.

NB: Am baut zilele trecute Evian pentru prima data (deh...). Sper sa nu par snob, dar nu mi-a placut mai mult decat Borsec. Ca sa nu-mi aduc aminte cat costa cele doua...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement