Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

adevarul despre Gaby Szabo

Intotdeauna am stiut ca Gaby Szabo nu e foarte desteapta... Din aparitiile tv, din intuitia proprie, din ce am auzit-o vorbind... I just knew... In sfarsit, o dovada a aparut. Va las sa va minunati si voi...

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

andix a spus…
asta a fost un pic degeaba. ia si tu cate medalii a luat ea, sau macar tot atatea premii pe editura foto, si pe urma spune ca a aparut pe faiblog.
ce, tu nu ti'ai dat NICIODATA cu ciocanul peste degete?
Alexandru Zaharia a spus…
stii cum e asta? eu iti spun ca esti prost si tu-mi spui ca eu vorbesc, nu vad ce gras sunt? am spus eu ca nu e buna sportiva? ca nu e muncitoare? ca nu alearga bine? am spus doar ca filmul asta mi-a confirmat o banuiala...
andix a spus…
eu am o oarecare stima pentru Gabi Szabo de cand am auzit'o vorbind foarte articulat pe tema intratului in politica, atunci cand niste unii incercau s'o transforme in mutzunache electoral, contra sumei corespunzatoare.

am auzit'o = cu urechile din dotare. inainte sa plec. si a spus niste lucruri foarte intelepte ea acolo, cu toate ca e blonda - a spus ca e bine sa lasam sportul sportivilor si politica, altora care vor si pot.

presupun ca dupa ce alergi vreo 2 km la o proba, fie ea si olimpica, esti oarecum obosit si atentia nu functioneaza foarte bine. asa ca riscul sa nu'l vezi pe unul care alearga spre tine e destul de mare.

zic si eu, nu dau cu parul.

Ad Code

Responsive Advertisement