Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

I'm a bad man

Am fost la McDonalds ieri seara, pe la 10, dupa ce-am iesit de la filmul lui Mungiu (partea a III-a a trilogiei "Amintiri din epoca de aur"). Am incurcat cumva comanda, in sensul ca in loc sa cer McPuisor am cerut McChicken (wtf? nu-i acelasi lucru???). Si ce credeti ca-mi spune tipa, cu grimasa de rigoare: "Pai, acum... am batut in casa deja...".

Black-out!

Va repet, tocmai iesisem din atmosfera "epocii de aur", cu romanii in comunism. Acum, o aud pe tipa asta spunandu-mi ca "ca nu se mai poate face nimic, ca un drum fara intoarcere, ca si cum tocmai am semnat un credit imobiliar pe 30 de ani fara sa am salariu si ca TREBUIE sa cumpar ce a batut ea in casa, altfel...". Mi s-a urcat sangele la cap si i-am spus, cat de calm am putut (adica nu foarte mult): "Eiii... nu-i nimic, mai bateti o data...". Fusese greseala mea, recunosc cu mana pe rosu', dar chiar nu ma asteptam, in 2009, la simbolul globalizarii si al capitalismului, vanzatoarea sa ma trateze cum o faceau tantiile grase de la alimentara din Braila, cand ma duceam sa cumpar creveti vietnamezi sau picioare de porc (daca era decembrie) si le deranjam din barfa.

Totul s-a rezolvat in nici 20 secunde, omul cu cheita a venit la casa, a modificat, a plecat si mi-au adus "mancarea".

Si totusi, au trecut 20 de ani de pomana...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement