Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

i never loved you anyway

Azi mi-am sters contul de Facebook. Nu ma intrebati de ce mi l-am facut... Am realizat, citind un blog, ce minte bolnava trebuie sa ai sa verifici toate "retelele": Facebook, Flikr, Blogger-ul (la asta o sa renunt ultimul, promit!), LinkedIn (am rezistat sa ma inscriu, desi primesc mereu mail-uri de la admiratori !), Twitter (urmatorul pe lista neagra)... Daca mai pui la socoteala si cele 3 (trei!!!) mailuri pe are trebuie sa le verific in fiecare zi + mesajele de pe messenger, nu o mai scoti la capat cu the offline life!

Trimiteți un comentariu

5 Comentarii

PETISA a spus…
asta chiar ca e o idee buna. o sa avem mai mult timp sa punem in practica ce ne invata Rachel Allen :=)
viorel a spus…
aplauzeeee!!!
andix a spus…
si acum sa intre in scena Mefisto (adica dracul) si sa spuna ranjind:

"Nu l'ai sters, ba. L'ai deactivat. E tot acolo. Daca te loghezi iar o sa il gasesti proaspat ca in prima zi."

assbook e un no-return trip.
Alexandru Zaharia a spus…
@Andix: corect si nu prea... pana pe 11 noiembrie am timp sa ma razgandesc. dupa aia, contul e sters. ACUM daca intru pe contul meu imi apare ce e in screenshot. adica nu mai pot sa-mi vad "prietenii" si ce abereaza ei. asa ca, am plecat de la Facebook - cu preaviz, e-adevarat! :)
Ăla a spus…
si eu mi-am facut cont de facebook acu` ceva timp dar nu am timp sa mai parazitez si pe acolo(nu am timp macar sa-mi citesc mail-urile).
mediul online controleaza din ce in ce mai multa lume acaparand mare parte din timpul nostru, si asta nu e bine.
felicitari pentru blog si tine-o tot asa!

Ad Code

Responsive Advertisement