Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

siguranta? ordine? hai ca ma faceti sa rad...

Tocmai mi-am luat un sandwitch cu snitel de la shaormarie. Aud un sunet de claxon de politie, scurt... Arunc o privire si vad un politist motorizat. Se da jos de pe motocicleta si ii cearta pe cei care au blocat strada ca sa aprovizioneze "magazinul de placeri carnale" (sic!). "Baaaiii, e a nu stiu cata oara cand blocati strada! Pai se poate... Vedeti ca nu va mai las..." - "Acum plecam, sefu'...!". Si cand credeam ca se pregateste sa le dea o mare amenda, politistul se uita in portmoneu si se duce, fireste, la coada la snitele. Doar pentru asta oprise, nu?

Ce bine ar fi daca politistii ar munci si ei in tara asta, macar putin...

PS: Aaahhh, nu, sa nu intelegeti ca vreau sa generaliez si sa spun ca TOTI polistii sunt asa. Nu! Doar TOTI cei pe care i-am vazut eu... Cine a mai vazut politisti prosti / rai / incompententi / nepasatori / care nu-si fac datoria sa-mi semnaleze la comments-uri. Poate le trimitem un mail comun in care sa-i felicitam pentru "munca deosebita pe care o fac pentru linistea si siguranta noastra, a cetatenilor". Pfffff....

UPDATE: LA MUNCAAAAA, BAAAAAAA!!!!!


(c) Viorel Dudau

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Dan a spus…
Ce vrei ba... niste tarani... =))
Eu personal am vazut decat, cum subliniezi si tu, prosti / rai / incompententi / nepasatori... Traiasca partia noastra Romania! :))
romania inedit a spus…
Eu cred ca foarte multi politisti si-au gresit meseria si nu au inteles ce inseamna sa fi politist !

Ad Code

Responsive Advertisement