Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

despre ei

Stau si ma intreb daca ei, ceilalti, chiar exista sau sunt doar niste cifre scormonite de mintea vreunui absolvent de sociologie... Viorel crede ca exista si ca i-a intalnit la un concert de ziua Bucurestiului (hai sa traiesti!). La el am auzit ca si Costi Rogozanu are o parere buna despre ei. La cifre, ei stau foarte bine: sunt semne ca unii chiar citesc. Carti! Eu, insa, nu prea am norocul sa-i vad. Sau nu-i recunosc atunci cand ii vad? Sunt oare, ei, atat de mici? Atat de neinsemnati? Nu deschid eu suficient de mult ochii? Nu caut unde trebuie? Daca vedeti unul, nu ezitati sa-mi faceti cunostinta cu el...

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

romania inedit a spus…
Eu cred ca o Romanie educata nu este pe placul politicienilor si nici pe cel al televiziunilor , deoarece astia mai educati sunt mai pretentiosi .
Cristian Lisandru a spus…
Cu siguranţă că "distinşii" care populează băncile Parlamentului şi-ar dori o Românie-Turmă... Iar pe Mioriţa ar pune-o prima la proţap...
Alexandru Zaharia a spus…
Apropos de Miorita... ieri am vazut cei mai adevarati magneti de frigider: un cioban, o oaie si deasupra scris mare ROMANIA!

Ad Code

Responsive Advertisement