Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

bloggerimea romaneasca

Mai, prea multe despre bloggeri eu nu stiu, dar stiu un lucru: ca unii scriu pentru ca asa simt (au ceva de zis si stiu sa o zica - sau nu), altii si-au facut blog ca sa castige bani (oare castiga?!), iar altii isi fac "blog de companie". Imi place sa cred ca eu mi-s din prima categorie...

Am mai intrat azi la Jeg si mi-a placut ce-am citit. El e mult mai prolific in a-si da cu parerea despre bloggerii din RO - lui Darius ii merge mintea si pentru asta a fost invitat si la radio si la tv. L-a cam facut praf pe Zoso si cam prea l-a laudat pe Badea (wtf !!???), dar le-a zis bine. Oarecum. Cu ocazia asta m-am mai pus si eu la punct cu "neste" adevaruri bloggice: Badea este imaginea unei masini in RO (si asta se vede pe blogul lui - banuiesc ca s-a lasat cu cateva mii - zeci poate - de euro); ca Zoso e cam disperat sa ramana no.1 (un articol din BS spune ca site-ul lui face 300.000 E - vai, ce prostie...); ca Cristian Lupsa (Tabu) are niste postari misto twitter (si pe blog, de altfel). Si-oi mai fi aflat si altele, dar acum nu-mi vin...

BONUS: Uite, va dau si blog-ul Vitrinei, locul de munca al lui Darius Groza (aka Jeg). Poate se mai posteaza pe acolo ceva noutati si sa nu le pierdeti...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement