Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

fatalitati

As incepe cu concluzia... adica m-am saturat! Suna atat de prozaic, lame cum am zice noi, generatia jumi-juma (la romgleza ma refer). De doua saptamani stau like a hobo, cu lucrurile indesate bine in saci de rafie (1 leu bucata de la Brico), dorm pe la prieteni - si iei inca in febra stersului de praf, pentru ca, am decis sa cheltuim banii pusi deoparte in vremurile bune in care salariul meu nu era redus dupa algoritmul companiei. Cum casa era asa cum am cumparat-o acum 2,5 ani (gresie care mai avea putin si pica pe noi la primul dus), fara gresie, nevaruita pe alocuri, cu parchet scartaitor si vechi.

Cand am zis "hai!" mi-am imaginat cam ce ma asteapta; si asa a fost, poate un pic mai bine: muncitori care fac cum stiu si ei mai bine (dar care nu prea iau pauze de gandire), bani aruncati ca la lautari, zgomot si multa, foarte multa, mizerie. Am fost totusi norocosi: nu ne-au luat 80 mil cat vroia primul "mester", am fost si la serviciu (deci nu ne-am stricat concediile), am dormit in pat curat si lucrarea este, in proportie de 75 - 80%, buna. E destul pentru orasul asta, credeti-ma...

Acum nu mai am bani decat de niste baterii... Dar nu mai am timp si putere sa ma duc sa le cumpar. Poate maine...

Update: Am cumparat din piata un mop de gresie / faianta. 20 lei. Cand a fost sa-l folosesc, poc, s-a rupt... :(

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement