Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

brits knows best!

Am ascultat in deschiderea concertului Duffy (de la Mamaia) o formatie care mi-a placut mult: I Am Kloot sunt trei tineri britanici - mari amatori de bere rece pe care sa o bea pe scena, ca deh, asa e la mare. Vocalistul mi-a adus aminte de David Gray, un alt britanic care, cel putin la noi, nu a avut asa mare succes, desi ar fi meritat...

Apoi, ascultand BBC Radio One, am dat peste Savoir Adore, "niste altii care stie dom'ne sa cante, ce mai...". Melodia "We talk like machines" as asculta-o pe repeat...

De la Teo am mai prins din zbor alte doua formatii (care nu sunt neaparat britanici, deh, nu pot fi toti perfecti, nu?): Interpol si Elbow. De ascultat si dat cu parerea...

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

Sorina Iordan a spus…
am fost obsedata la propriu de i am kloot acum un an, si anuntul ca ei canta in deschidere la duffy a venit cu o zi inainte de concert, si nici acum nu imi vine sa cred ca i-am ratat. si n-am inteles de ce toata lumea care a fost acolo s-a dus pentru duffy, cand trebuia sa se mearga doar pentru i am kloot...

despre interpol nu comentez, daca n-ar exista radiohead ar fi trupa mea preferata. si, din cand in cand, nu exista...
Alexandru Zaharia a spus…
zici asta despre i am kloot fiindca nu ai auzit INSTRUMENTISTII lui Duffy care au fost... pur si implu bestiali! si vocea, ah, vocea aia pitigaiata, care aducea un pic cu cea a lui Dolly Parton (hei, pana si look-ul mi-a adus aminte de americanca!) m-au dat pe spate, de asemenea. ce sa mai zic de versuri...

Ad Code

Responsive Advertisement