Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

profesionistii

Zilele astea, eu si Nico suntem in cautari febrile... Cautam, adica, un mester - ce mester, un MAESTRU! - in ale pusului de gresie si faianta. Pretentii putine, casa mica, fara figuri, the usual stuff... Credeti ca gasim pe cineva care sa nu vrea sa ne beleasca de bani? Asss... Cu atatia meseriasi veniti prin casa noastra, mi-am adus aminte de o poveste cu talc spusa de taica-meu in copilarie, care mi-a "cimentat" notiunea de profesionist.

Asadar, un director avea nevoie de un contabil. A dat omu' sfoara in tara si, in ziua interviului, mai multi contabili au venit la usa companiei. Celui dintai care a intrat in birou, directorul i-a pus urmatoarea intrebare: "Cat fac 2 + 2?". Omul, un pic nedumerit de cat de usor e interviul a raspuns intr-un suflet: "4!". "Sigur?", a insistat directorul. "Sigur!" a raspuns contabilul. Angajatorul i-a multumit si i-a spus ca o sa-l sune. A venit al doilea contabil (si al treilea, si al patrulea samd...) care la fel s-au purtat la aflarea intrebarii - au raspuns siguri pe ei, intr-un glas, "4!". La un moment dat, s-a asezat in fata directorului cel care urma sa fie ales. Dupa ce a auzit intrebarea, si-a scos tacticos din buzunarul de la piept creionul si carnetelul, a adunat, a verificat si a dat acelasi raspuns ca cei de dinaintea lui. Directorul l-a felicitat si i-a zis sa se prezinte la serviciu ziua urmatoare...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

andix a spus…
eu as fi angajat contabilul care imi raspundea: "Cat doriti sa faca?"

Ad Code

Responsive Advertisement