Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

la intalnirea mazdelor

Postul asta trebuia sa-l pun ieri seara, pe la 9.30, cand am ajuns acasa... Atunci alcoolul din cele trei beri pe care nu le-am baut ar fi scris pentru mine un text frumos. Subiectul? Marius m-a luat la intalnirea saptamanala a mazdistilor (ca sa vorbesc frumos...). Doua ore am vorbit cu oameni pe care-i vazusem pentru prima oara despre masini: Mazde, Seat-uri, Opelu-uri si alte alea; unii venisera sa se dea mari cu ce stiu, altii ca sa invete ceva si altii ca sa vorbeasca cu cineva. Mi-a placut foarte mult, mai ales ca am apucat sa ma dau si cu trei din masinile venite la intalnire.

Din prima, o Mazda 3 sport MPS, m-am dat jos cu un zambet de tampit pe fata: 240 CP (sper sa nu gresesc!!!), motor de peste 2 litri aspirat (aaahhhh... cum facea turbina cand lua aerul in nas!). Soferul masinii mi-a spus ca dupa ce-ti trecere cu demarajurile si dupa ce-ti dai seama ca daca te tii bine de volan si apesi pedala pana la 5 - 6.000 de turatii orice masina ti se pare o gluma proasta, nu mai e chiar o mirare... Masina a costat 24.000 E, deci nu e asa de scumpa. Nu?

Apoi am mers cu o Mazda 2, la care-am balosit mereu pentru design-ul exterior. Dupa ce ne-am intors, nu-mi mai doream sa-mi cumpar una... Un motor de 85 CP (rezonabil pentru cat de mica e masina) care nu te prea dadea pe spate. Proprietarul incerca sa suplineasca asta cu look-ul. Nice try, dude!


Ultima, dar nu cea din urma, o Mazda 3 mai veche, de la sfarsitul anilor '90: oldies, but goldies! O bestiuta cu motor de 2 litri, benzina. Tipul care m-a dus la metrou cu ea facea jaloane pe langa ceilalti soferi. Dupa 3.000 de ture, era spectacol! Design-ul, si el, foarte misto - aducea cu o alta mare japoneza - Subaru Impreza modelele mai vechi.



Cu Mazda asta in doua locuri nu m-am dat, doar am admirat-o. Tunata cu bun-gust, ce-i drept, dar nu prea practica. Doua locuri? C'mon!








Mi-a placut la Mazda, imi pare rau ca nu am ajuns niciodata si la Opel. Nu ca ar avea cineva de ce sa se dea o tura cu masina mea...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement