Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

nori negri in giulesti

Cand m-am intors cu masina din oras, i-am vazut misunand pe stradutele laturalnice unde obisnuiesc sa-mi parchez masina (stiu, ar trebui sa-mi fi luat loc de parcare si pe urma masina, dar uite ca asta nu mi-a dat prin cap si m-am trezit ca-mi las masina pe unde apuc). E prima oara cand ii vad: trei masini de tractat "automobilele parcate neregulamentar", insotite de politia comunitara - a carui singura menire bag seama ca asta e.

Am oprit masina si am asteptat sa vad incotro se indreapta acesti vigilante ai strazilor, acesti justitionari pusi pe debarasarea strazilor si stradutelor, care decat si fac treaba. Ca niste gonaci pusi pe fapte mari si-au intors hardugiile si si-au strigat: "La stadion , mergem la stadion..." si dusi au fost. Apoi, au venit doi vecini sa ma intrebe "ce ne facem, daca ne ridica masinile" (asa am aflat ca un nefericit a luat si bataie doua strazi mai jos incercand sa-si recupereze masina). Adevarul e ca am crezut mereu ca, daca primarul sect.6 o sa vrea sa-i trimita pe astia de ridica masinile in Giulesti or sa inceapa cu cele parcate pe banda 1 a Caii Giulesti, apoi o sa continue cu cele lasate pe janta si nemiscate de ani de zile si de-abia mai apoi ne va veni randul noua, astora cu RCA valabil. Pfff, dar parca te poti pune cu logica astora...


Stau pe balcon si-mi supraveghez masina... Maine plec la Veliko Tarnovo, cu nevasta, soacra si putin intimidat de civilizatia bulgara. Cand am sa ma intorc, sper sa mai gasesc dragutul de trotuar unde-mi las cu saptamanile masina, alaturi de vecinii din cartier...

foto: Viorel Dudau

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement