Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

automobilistice

Sa le luam in ordinea in care au venitara ele la mine...

Am facut 14.500 km cu masinuta! Din care 1.900 km doar in concediul prin Moldova... Am mers la reprezentata Opel pentru rezivie, am platit 700 lei (click pe factura pentru detalii) ca sa-mi schimbe niste treburi la ea - am lasat-o dimineata si am luat-o pe la pranz. A fost ok, merge bine si parca s-au mai remediat si niste probleme pe care le aveam. O faza naspa care m-a infuriat e ca mi-au schimbat, fara sa ma intrebe sau macar sa ma anunte, suporturile de numar - si pe fata si pe spate: cu unele care scrie numele firmei LOR! Cand le-am spus ca nu e frumos, mi-au dat dreptate si m-au zis ca daca am vreodata probleme cu ele o sa mi le schimbe oricand... Pffff...!!!!

A doua automobilistica e o boroboata: am luat o amenda de la un stalp cu camera foto care aflu, de la radio, ca nici macar nu sunt amplasate legal... Hmmm... 60 lei platibili in 48 ore si 2 puncte penalizare luate de pe permisul... Nicoletei! Dar nico n-are carnet...:( "Naspa! Asta e caz penal daca a condus o masina pe drumuri publice fara carnet!" Pai, n-a condus - am condus eu! Atunci de ce procesul verbal e pe numele ei? Mister total! Suna la politia Sibiu de vreo 6-7 ori (pe banii mei, desigur). Sper ca s-a rezolvat, pana la urma, printr-un compromis: amenda e a EI si punctele ALE MELE. Pffff... !!!

Trimiteți un comentariu

6 Comentarii

andix a spus…
alooooo!
fa contestatie!
uite aici, e proaspata:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5669206-radarele-fixe-exceptia-celor-1-fost-interzise.htm
Alexandru Zaharia a spus…
stiu de stirea cu radarele... oricum, sunt TEMPORAR in afara legii... ;) in plus de asta, am gresit, merita sa platesc... ceea ce am si facut, nu-i bai. si mai e ceva: amenzile astea raman pe veci, chiar daca nu le platesti acum. si-apoi de contestatii imi arde mie in tara asta? pai trebuia sa ma duc la judecatoria Sibiu (personal), sa depun contestatie si sa dau politia in judecata... pentru ce? pentru ca am incalcat legea si am mers cu 16 km peste viteza legala? nu se face...
Anonim a spus…
io, vasile
nu am priceput istoria telefonului, dar sa tii minte ca in moldova se face revizia cu vro 200 mai ieftin, spune un coleg de-al tau de opel...
Marius Paun a spus…
In primul rand nu trebuie sa te duci personal la Sibiu pt contestatie . E suficient sa o trimiti prin posta si sa mentionezi ca doresti judecarea cazului in lipsa.
In cazul al doilea probabil ca masina e pe numele Nicoletei si firma de leasing cand a primit de la militie plicul in care trebuia sa spuna cine a condus masina aia a trimis direct numele proprietarului fara sa va mai intrebe si pe voi cine a condus cum ar fi fost normal(alti idioti )...Eu sa fi fost in locul tau la faza cu punctele o lasam asa ....
Marius Paun a spus…
Cat despre treaba cu suportii de numere personalizati pot sa iti spun ca si la Mazda se intampla acelasi lucru . Avantajul e ca daca ai vreodata de schimbat vreunul ti-l schimba imediat si gratis . Cel putin la mine asa au facut cand mi-am gasit suportul bucati si placuta cu nr. de inmatriculare pe masina la stergatoare :((
Alexandru Zaharia a spus…
Marius, si mie mi-au spus ca pot sa inlocuiasca oricand suportul ala de numar... Problema era de principiu... Pana una-alta, noi platim ratele la masina nu Erebus sau Di-Bas si mi se pare normal sa mi se spuna cand schimba ceva cu altceva (mai prost, consider eu...)

Ad Code

Responsive Advertisement