Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cum mi-am petrecut ziua cu soare

Pana azi nu eram convins ca de plictis se poate muri... nici acum nu sunt sigur, dar mi-e teama ca dupa o zi de vineri cu soare muuult si miros de copaci infloriti petrecuta, insa, pe Poang-ul de la IKEA in fata RTV si A3 pierzandu-mi vremea cu fiecare pas al anchetei Becali, nimic nu mai e la locul lui. E atat de trist sa stai singur si sa n-ai o preocupare cronofaga reala.

Incep sa-i inteleg pe batranii care stau fara consoarta, in casa, la televizor. In fiecare zi...

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

viorel dudau a spus…
Nu. Stii de fapt ce-i cel mai trist? Ca m-am chinuit atata sa-ti explic si tu tot n-ai inteles: MALUNG, nu Poang in PLM!!!
PETISA a spus…
draga viorel, n-ai inteles esenta acestui post. :-) Z. vrea sa fie tot timpul cu mine si nu isi gaseste locul daca nu sunt langa el. Asta e tot ce conteaza. Daca Z ii zice Poang, tu ii zici, cum ii zici, io ii zic Pong. Nu ma intreba de ce.
Alexandru Zaharia a spus…
mai citeste

http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/S69840170

... si mai usor cu injuraturile pe blogul meu!
viorel a spus…
Ca sa folosesc injuratura de rezerva a nashului meu, "da-o-ncolo de treaba": n-ati inteles esenta comentariului meu.
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/30124773

Ad Code

Responsive Advertisement