Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cu doua* nu te ploua**...

Vine (prima)vara / Bine-mi pare...

Asa ca tocesc site-urile cu vanzari de biciclete... Acasa, la BR, am lasat o Ukraina mare si grea pe care tata o mai scartaie prin oras, dar mai mult se odihneste prin subsolul lu' nasu-meu. E-adevarat, n-am mers niciodata cu bicicleta prin Bucuresti, de-aia mi-e putin frica de necunoscut (am auzit povesti horror cu dusmanii naturali ai bicicletelor din orasul asta: masinile si cainii si praful omniprezent...). Am descoperit un magazin de bicle chiar la Crangasi asa ca planuiesc o vizita la el pentru un Altrix sau un Rock Machine de pana in 5 mil (un pret fff mic de altfel - am vazut biciclete si de 4.500 E !!!). "Sa vedem, sa vedem ce-o sa iasaaaaa!"

Pana atunci, m-am gandit sa sustin miscarea velo din Romania si sa va dau sa cititi niste bloguri cu lanturi, vaselina si cauciuc... Portocala Mecanica, Bike Blog Bucuresti, Fotociclism, Bike Culture.


*
roti, zic
** daca ai umbrela...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement