Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

o tara de prosti

Nu cred ca trebuie sa atrag eu atentia stimatului public cititor de bloage asupra fenomenului Mircea Badea, ca nu e cazul. Omul e videta de cartier, baiat de dupa blocuri, din cei care-o ard prin salile de box, dar sunt invitati si la analizele politico-economice ale prietenului Gadea de la A3. Ma rog... Il si aud pe "fenomen" cum perora la tv cat de vai de steaua lor sunt ai de-si fac blog. Acum, e si el blogger. Si se vede: boborul comenteaza de peste 2.000 de ori chiar si la un banal anunt de genul "n-am mai scris". Da, ma roade invidia... Mai bine m-ar suge!

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

Anonim a spus…
mirceabadea who?
Anonim a spus…
io, vasile
Mă cîtă maliţiozitate. Păi treaba cu blogu e simplă. Şi colegu meu răspopa tună în bloghişti, dar a finalizat cu o astfel de preocupare. Eu cred că le ia mult oamenilor să îi găsească un loc în cotidian.
Mărturisesc, ca la popă: motivul pentru care io nu îmi fac e că sunt prea leneş şi mă ia cu ameţeli cînd mă gindesc că pentru a ataşa o poză tre să dau 3 clicuri... Plus că deja ştii, capacitatea estetică a acestor suporturi nu mă satisface; m-aş lua cu mîinile de cap să nu pot găsi un fundal ca lumea, pe gustul meu adică...
Mă, să fii persona publica, mască publică adică, e o meserie. Mircea asta face, ca şi colegu lui de nume, se face că lucră pe bani frumoşi şi comentarii multe. Au tu ce fel de persoană eşti?! Eşti publică cu ai tăi. El e public cu toată lumea care pică pe TV.
Iar colegu de comentarii puţine (dar esenţiale) să nu mai fie sarcastic, Mircea Badea ăla cu şpagatu şi isterii tembelizate, nu-i mai nega omului notorietatea. A muncit şi el cum a putut (cu gura, cu pumnii, cu fiarele sau cu Teo cîndva).
Revenind, eu apreciez fenomenul blogului, deşi nu citesc decît rar şi din astea mai undeground ca ale voastre. Blogul le-a dat în sfîrşit tuturor ocazia să spună ce gîndesc fără siguranţa receptării. Eu spun şi vedem cine cade pe aici. Sau: nici nu mă interesează cine cade, eu doar vreau să spun. Am considerat mereu că scriitorii sunt mai numeroşi decît cititorii. Iacă o dovadă. Cine vrea să scrie, se apucă de un blog, are suport. Şi între timp se rafinează, cam ca badea aşa, leagă cuvinte, îşi apreciază ironiile înainte să le aprecieze restu, şi alte alea.
Lăsaţi oamenii să scrie!!
Io mă ofer corector, joc în rolul lui the (proof)reader.
Hai sănătate şi spor în scris.
Alexandru Zaharia a spus…
"Lăsaţi oamenii să scrie!!"

Aaaa... pai nu-i bai ca scrie (oamenii, adica). Bai e ca 2.000 de cititori fideli comenteaza - oare ce??? - la un anunt de genul "N-am mai scris". Plus ca eu m-am revoltat pe popularitatea omului, nemeritata si de neimaginat intr-o alta tara (sau intr-un alt timp).
Anonim a spus…
io, vasile
Nu sunt de acord că e "nemeritată". E greu să stabileşti merite şi nemerite, mai ales în media. Pentru că nu a ieşit nimeni cu o normă valorică după care să spui cutare e bun, cutare e prost etc. Ei se uită la cifrele de audienţă, şi iar, nimeni nu aplică criterii valorice în cadrul celor ce se zgîiesc la tembelizor. Din cînd în cînd auzi "cu studii superioare", ceea ce în sine nu e un criteriu, vezi în regie ce de studii superioare sunt... Aşa că în lipsă de criterii, avem tot vechiul "nu e mai rău decît următorul pe listă". Şi cine e următorul?! Cîrcotaşii?! Găinuşă pare inteligent, Huidu... nu prea (noroc cu colegu'). Fraţii Buzdugan şi Morar?! No comment, noroc că oamenii au sex, altfel rar ar avea ceva de spus. M-am dus prea departe?! Nu e segmentul lui Badea?! Vezi Oreste... citeşte în stele la B1 mai bine decît mama homida... Ţin io bine minte sau pe ăsta l-a pus în botul nemeritării un episod cu cuţitul pe Magheru!? Treci razant pe postul ală al turcilor sau pe romantica, parcă, ai să vezi celebrităţi care dau bine cu maşina de tuns. Şi atunci el de ce să nu merite?!
Şi apropo de "nu am mai scris", vezi cum începe postul lui Huidu... Tot pe acolo, cer scuze, nu am mai scris... Implicînd toţi că şi-au lipsit cititorii şi privitorii de prezenţa-le fără de care nu. Eu cam "fără de care da" cu mulţi mediaţi în imediatul cotidian şi cînd revin pe la ei îmi e jale: în acest moment Cărtă e un Badea cu prea multă carte. Chiar aşa, ăsta nu are blog?! "Îmi cer scuze că nu am mai scris BINE de ceva vreme".
Fuckem de multă vreme.
Trist e că nimeni nu pare să aibă efectivelea ceva de spus. E o ciorbă diafană din care nu curge nimic. Supa de "pui" de pe vremi: pui apă, pui sare, pui un cartof, pui o ştevie şi pui nu mai pui că va avea dracu sens ceva ce fac io aici.
Exemplu, tipic. Spuneai că îţi plac Mondenii. I-ai văzut în noul format?! În juma de oră pe săptămână părea geniali (sau doar inteligenţi şi ironici). Într-o oră deja nu mai au nimic de spus. E greu să pui omul cu sclipiri rătăcite într-un decor coerent. Iese... o varză de ciorbă supiţită.

Ad Code

Responsive Advertisement