Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

leapsa pe tabieturi

Nu sunt mare admirator al lepsei blogosferice, dar daca a venit de unde trebuie, o sa incerc sa ma conformez si sa listez tabieturile mele (uite un cuvant care-mi aduce aminte de bunica...).

ora 8.30: vizitez toaleta... (nu e important, dar am vazut ca asta se cere)
ora 8.55: inchid telefonul programat sa sune la 9...
ora 9.30: ma scol din Poang si ma imbrac..
ora 10.30: ajung la serviciu...
ora 10.40: imi aranjez folderele si shortcut-urile pentru o noua zi de munca...
/////////////////////////////
ora 18.30: imi inchid calculatorul si plec spre lift...
ora 19.10: ma intalnesc cu Nico la statia de metrou Crangasi
ora 19.35: imi agat geaca in cui(er) si-l intreb pe Mishu de ce miauna...
ora 20.15: mananc...
ora 21.00: ma asez la calculator (verific blog, mail, ma joc...) spre disperarea sotiei...
////////////////////////////
ora 00.45: inchiderea programului...

Daca ati gasit banale tabieturile mele e pentru ca... asa sunt! Nu sunt tipicar, imi place sa variez, asa ca obiceiurile nu sunt prea sus pe lista mea de prioritati.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

PETISA a spus…
observi ca de mancarea lui misu eu ma ocup :)

apropo, misu ce iti raspunde?
Alexandru Zaharia a spus…
mishu nu stie decat sa miaune dupa mancare... nu stiu daca imi raspunde, ca nu am invatat limba lui.

Ad Code

Responsive Advertisement