Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

cum am testat windows 7 beta

Am descarcat ieri kitul beta al lui Windows 7, un soi de Vista Reloaded (nah, ca nici nu am lucrat cu Vista, dar mi-a fost dat sa testez Win 7) si azi mi-am propus sa-l instalez

Desi am un calculator cu o configuratie destul de up-to-date, procesul de instalare a durat destul de mult (cu faze de genul ca nu recunoaste o partitie ca e Journaled - de Mac, adica). Ma rog, e totusi un kit de 3 GB, iar spatiul recomandat ptr instalare e undeva pe la 14 GB. N-aveam decat 10 liberi, pe care i-am pus la bataie.



Primele impresii: totul arata (mai) bine. Tema Aero e chiar draguta - cu ferestre semi-transparente, foarte dinamice. Imaginea de pe desktop se schimba la intervale de timp. Ce-am observat de la inceput a fost usurinta cu care m-am conectat la net si cum mi-a gasit Win-ul cele mai bune drivere video si audio. That's a plus!

Windows Media Player e o chestie misto... Un soi de televizor la care ai montat un Dvd player si niste boxe... doar ca e pe un PC! :)



Am facut un printscreen... Prima optiune de salvare a Paint-ului a fost... PNG si nu JPG. Interesant... Alta chestie misto e ca, pe desktop, fotografiile nu au o icoana generica, ci un thumbnail al imaginii. Hmm... oare unde am mai vazut asta?

Multe din ce are noul Win 7 are Mac OS X. De mult... Cei care sunt fani Windows s-ar putea sa se simta un pic dezamagiti: incet, incet, OS-ul lor seamana cu Mac OS X-ul. Atunci, de ce sa mai stau pe Windows, Microsoft imita tot ce vede la Apple?

Prima concluzie: Win 7 arata muuult mai bine decat XP-ul si se pare ca merge mai uns decat Vista...

Trimiteți un comentariu

8 Comentarii

Fig a spus…
Scuza-ma, dar pe mine m-a interesat functionalitatea mai mult decat cum arata. Iar Mac OS X e varza la capitolul asta. In windows lucrez de 10 ori mai repede, iar in MAC OS...., Toti il laudati ca ce sistem inteligent de ferestre, pai da. Pentru ca pentru a muta un rahat de colo colo, deschizi vreo 10. Ca sa nu mai vorbim cum e sa creezi un fisier nou. Deci MAC OS are multe de invatat pana la urma de la windows. Apropo, MAC OS nu are nici un file manager decent.
Anonim a spus…
totul e un compromis. daca am de ales intre a muta fisiere greu sau a imi crapa Photoshopul, respectiv Illustratorul, pe motiv de BSOD, prefer sa mut fisiere greu. apropos, in 3 ani de mac n'am vazut nici un BSOD. ever. si l'am restartat cam de 3 ori pe an maximum.
Fig a spus…
Vrajeala asta cu bsod o Mai bagati mult? E veche si macane rau de tot. De ceva ani bsod imi apare doar cand ma mananca-n cur si fac overclocking. În schimb rahatul de mac de la munca pe care programam se cam infige. Si cand se infige nu ai nici o informatie sa-ti dai seama de la ce (tipic apple). Daca nu stii sa-ti faci un sistem ca lumea si stabil asta nu e problema windows-ului. Cumpara un sistem de la un producator ca lumea si n-o sa Mai vezi bsod. Dar tu nu esti în stare sa deosebesti un crash aiurea de o exceptie provocata de hardware. Apropo, pe cate configuratii trebuie sa functioneze macac os si pe cate windows? E o mare diferenta, comparibilitatea are pretul ei.
Alexandru Zaharia a spus…
wooooww, nu stiam ca o sa starnesc asa o disputa cu un post atat de... cuminte! adevarul e ca nici eu n-am mai vazut de mult BSDO (sa tot fie vreo 5 ani si zeci de reinstalari ale Win-ului). o sa pun o continuare a postului, cu concluziile - finale?! - despre Win 7 (or should i say Vista2 ?)
Anonim a spus…
am la serviciu sistem Dell nou-nout, OEM 100%, cumparat de o luna. a crapat din prima zi. pentru ca Audio Catalyst intra in conflict cu orice fisier *.pdf (eroarea e documentata pe forumuri, daca te obosesti sa cauti).
daca ma deranjeaza ceva, sunt unii care scuipa'n sus superior, jignind in stanga si in dreapta oameni pe care nici macar nu'i cunosc. "Dar tu nu esti in stare"... bine ca esti tu, marite, scoatem palaria in fata ta, du'te departe si stai mult. m'am saturat de fanboy din astia care mor cu tine de gat pentru o marca sau alta, ca e Nike, Windows sau Logan. ia'te de mana cu suporterii Steaua care bat rapidistii, esti din acelasi aluat, felicitari.

zalex, daca te deranjeaza replica asta te rog frumos s'o stergi. nu fac de obicei asa ceva dar tipul asta e unul din motivele pentru care nu mai sunt in romania. sa'si ia parerile si sa si le bage'n... unde nu intra soarele niciodata.
Anonim a spus…
rectific, ATI Catalyst - am scris la nervi.
Alexandru Zaharia a spus…
of, copii, dar sunteti prea tristi... prea tristi... :)
Fig a spus…
Exact cum am spus, habar nu ai de tine, dar iti dai cu parerea. Ce treaba are Windows cu faptul ca Ati nu au stiut in viata lor sa scrie un driver ca lumea? Stai tu sa intre Mac OS mai mult pe piata, sa vezi cand o sa inceapa toti ciudatii sa scrie soft. Acuma sta bine merci, fac numa firmele mari care-si permit sa-si duca programatorii sa faca cursuri de alte limbaje de programare. Sa vezi dupa aia virusi si hack-uri si pentru Mac.

Ai plecat din cauza mea din tara? Crezi ca ma jignesti? Nu pot decat sa ma bucur, din partea mea puteti sa plecati toti.

Ad Code

Responsive Advertisement