Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

azi am sters un comentariu...

Am putini cititori si putine comentarii... Cu toate astea, astazi am sters unul din mesajele lasate la "comments". Am invatat, de la viata, ca oamenii prosti, atunci cand vor sa "te puna cu botu' pe labe" intr-o disputa, te scaneaza de defecte fizice si ti le arunca in fata: tu-l faci prost si el iti raspunde "tu nu te uiti la tine ca esti obez?". Am crezut ca asta e o reactie tipica copiiilor prost crescuti, care s-au dezvoltat ca o floare la umbra... care sunt insensibili, sinceri pana la lacrimi (ale tale, fireste...). M-am inselat...

O "doamna" soferita, o colega de la munca, cititoare secreta a blogului meu, conducatoare de masina "mica", s-a simtit jicnita de asertiunea mea (fuguta la DEX ca sa intelegi ce-am zis!) ca femeile ar fi un pericol la volan si mi-a lasat un comentariu pe care l-am sters. In esenta, cea care s-a simtit vizata (anonima, normal...) imi zicea ca e mai bine sa fii o soferita sprintena (n.m. care face accidente ?), decat un obez caruia-i intra volanul in buric. :))

Moderarea comentariile ar fi o solutie ? Ma mai gandesc... Pana atunci, daca va vine sa ma jigniti spunandu-mi ca sunt obez (ha, ha, haaa...) va dau o stire: stiu deja!

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Anonim a spus…
ALEX,NICI N-AR TREBUI SA TII CONT DE ASEMENEA COMENTARII.AR TREBUI SA NU-TI TREZEASCA MAI MULTA EMOTIE DECAT FIRUL DE PRAF CARE TOCMAI SE ASEAZA PE MONITOR.
Anonim a spus…
io, vasile
tati, societatea evolueaza prin stagnare si prostire, din cind in gind ne mai da unu un sut in dos si facem saltul formal, penca structural tot tarani raminem, agatati de coada vacii. zi merci ca esti numa obez si nu si evreu de exemplu, atunci aveai probabil parte de mai multe displeiuri de prejudecati puerile cu trecut cunoscut singeros. Pe iorga (sper ca nu gresesc personajul) l-a intrebat unu de ce i-au iesit plozii un pic gresiti, si el cica, pai i-am facut cu capu..., nu cu capul. Asa merge vorba, dar e buna.
Trai-ti-ar, toti suntem defecti, doar ca unii se prind mai greu.

Ad Code

Responsive Advertisement