Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

asta seara ne enervam in familie

Am avut un week-end psihotic... Cu tipete, nevroze, curiozitati inutile, multa vorba, frig printre geamuri... Mama si tata au venit de vineri la noi; tata, ca sa-mi puna polistiren pe peretele dormitorului (impotriva frigul ce va sa vina!) - mama, ca sa ma vada si ca sa-si aduca aminte cum era cand eram si eu acasa (of... nu va povestesc ce inseamna asta). Linistea caminului s-a facut tandari de la primele tipete, urmate de certuri discutii in contradictoriu.

Doua nopti n-am dormit ca lumea (stiu, stiu... martorii spun ca am sforait toata noaptea, dar jur ca m-am trezit mai obosit decat m-am culcat) din cauza aglomerarii din casa. Am renuntat la confortul psihic pentru un pic de viitor confort termic... Zilele astea am simtit acut lipsa confortului elementar, care se reduce mai mereu la existenta unui fotoliu, al unui ceai fierbinte (care sa suplineasca caldura din casa) si de scumpa, mult prea pretioasa, liniste!

In rest, totul e ok, am scapat din week-end nevatamat, nu fara urme, si aproape intreg... Urmeaza o noua saptamana de munca, unde, se pare, poate fi destul de liniste.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement