Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

music for the masses

In ciuda frigului din seara asta - da, da... erau 15 grade!, am fost la Promenada Operei, sa vedem cu ochii nostri daca se repeta minunea de anul trecut (presa scria atunci: "au fost amenajate 500 de locuri, si au venit 2.000 de oameni sa asculte muzica de opera!"). Tinerele sperante ale muzicii grele s-au dat in spectacol, pe viu, in fata unei audiente foarte... generale! Oamenii au lasat OTV-ul si Realitatea si au venit la ora 21 la Opera. E placut sa vezi ca tinerii urca pe scena sa cante si Barbierul din Sevilla, nu doar sa sa-si arate nurii... E tot atat de placut sa vezi oameni care stau pe iarba - pentru ca cele 2.000 de scaune de anul asta sunt deja ocupate - sa vada si sa auda muzica-de-ne-dat-la-radio.




Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Anonim a spus…
Un eveniment frumos pe care l-am ratat, din pacate! Inainte de a citi textul am privit pozele in alb si negru si am crezut ca e ceva de arhiva... cred ca merita putina culoare!
Alexandru Zaharia a spus…
da valeo, sunt de acord cu tine...meritau culoare. din pacate, aparatul meu nu se descurca foarte bine noaptea; din cauza asta, fotografiile aveau foarte mult noise (granulatie) si am apelat la o solutie de compromis... poate ca am gresit punandu-le in alb/negru

Ad Code

Responsive Advertisement