Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

sandero? c'moooon!

Marius vroia sa-si cumpere un Sandero - masina la care aspiram si eu inainte sa cumpar Opelul. Facuse un drive test si era in dubii daca sa o cumpere sau nu... Asa ca m-a rugat sa merg si eu cu ea sa-i spun cum mi se pare. M-am dus la cel mai apropiat dealer Dacia si am rugat don'soara sa ma lasa sa ma dau cu Sandero. Concluziile se rezuma, asa cum zicea si cumnatu', la urmatoarea propozitie: "nu credeam ca Dacia poate face o masina mai proasta decat Loganul". Sa ma explic...

Pe afara, masinuta nu arata chiar rau. La interior, insa, plasticaraia taiata cu toporul a Loganului e prezenta si aici. Schimbatorul de viteza dardaia ca toti dracii, aerul conditionat acoperea zgomotul motorului, gurile de aer fiind imposibil de fixat dupa nevoi, iar servodirectia era... fara servo??!! Recunosc, motorul Renault e mai silentios decat al Astrei. Totusi, e un 1.6 cu 90 CP (Opelul are 1.4 cu 90 CP, deci un consum mai mic...). Acceleratia nu m-a dat pe spate: mult zgomot pentru aproape nimic...

Ca un expert ce sunt (sic!) va zic atat: daca vreti sa va cumparati o masina ieftina, luati un Logan; e mai cinstit! Sandero e cea mai proasta masina pe care eu am condus-o...

PS: Stiu, stiu... in poze arata atat de bine... Totusi, cand dai 10.000 E pe o Dacia, ar trebui sa te uiti si la altceva decat la... poze!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement