Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

foarte tare!

Ieri am fost la Bestfest... Am intrat pe la 17.30 si am iesit la 22.15. Atmosfera de acolo ne-a luat un pic prin surprindere; o data intrat pe portile Romexpo, parca erai intr-un soi de Second Life real... peste tot era cate o chestie amenajata: 3 scene separate, Silent Disco (o treaba foarte desteapta - un ring de dans, 2 DJ straini si muuuulte perechi de casti... muzica era transmisa wireless castilor si aveai 2 canale - in functie de ce mixau DJ-ii...).

Organizarea a fost fara cusur... multi oameni de la crowd-management care sa te ajute la nevoie, aveai de unde sa-ti iei suc-bere-mancare, tricouri, tatuaje de o zi... multi straini si multa lume pestrita... atmosfera comparabila cu cea de la Mare in perioada asta (mai putin tarani + tigani). Toate treburile astea le plateai cu Tokeni (niste jetoane de 3 RON fiecare).

La capitolul muzica lucrurile nu au fost tocmai verzi... Mi-au placut NSK (partial) si Apollo 440 (care nu mai canta dansareala de-aia cum stiam eu, ci au dat-o pe rock- electro). Dezamagirea serii a fost Alanis Morissette... Tipa e ff grasa, a venit imbracata ca draqu pentru un rock-star ce se vrea, a facut niste scheme de-alea cu capu' ca sa vedem ce par lung are ea alternate cu posturi tampe - ca si cum ar canta o fetita la serbarea de gradinita. Cu repertoriu iar a dat de gard... 80% melodii de-alea de taiat venele, lente, cu versuri numai de ea intelese... N-am rezistat pana la final, asa ca ne-am dus la scena cu Cypress Hill... Oamenii trebuiau sa cante la 21.45. Cand am plecat noi de acolo (22.10) inca nu vazusem picior de rapper pe scena... Sorry, dar figurile de mare artist care incepe concertul la 30 min dupa la mine nu tin... La final, ne-am intors sa vedem ultima formatie, U.N.K.L.E., care a fost asa-si-asa... Muzical, prima seara a Bestfest-ului a fost cam de nota... 6?

PS: Budele amplasate la baieti erau geniale! Prima data cand am vazut una de-asta a fost intr-o poza de-a lui Cosmin Motei, facuta in Olanda...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement