15 iunie 2008

primii 300 km

Da, ne-a venit masina... Da, n-am mai condus prin Bucuresti de un an... Da, inca mai stiu sa merg, chiar si cu masina buna (sic!). Situatiunea sta asa: vineri dupa-amiaza am fost la dealer-ul opel sa luam masina dupa 3 saptamani de asteptare (ne spusese ceva de 5 saptamani). Am inspectat masina si am iesit in "jungla orasului". Vineri, 13, ora 18 - meciul Romania - Italia incepe peste o ora; asa era traficul...

Ok, am ajuns cu bine, dupa o ora. Tot vineri, dar seara, i-am luat pe Florin si Claudia si am iesit, la 12 noaptea, la plimbare prin oras. Mai bine de o ora am mers - eeee, alt trafic, nenica! - prin oras, ca sa-mi revina instinctele de "sofeur"...


Azi, am cumparat rovinieta pe un an si... ne-am dus la Greceanca (langa Buzau, am mai scris pe aici...). Acum avem in bord ceva peste 300 km si 1/2 din primul rezervor de benzina, gol... 52 l are tot - cam 2.300.000 lei un plin. Consum - intre 8.5 si 9. Pentru perioada de rodaj, e rezonabil... Asteptam valori mai mici!



PS: Un filmulet pentru impatimitii de motoare!

Un comentariu:

verbiaj. spunea...

s-o stapaniti sanatosi si fara incidente (cum au altii :)). si la cat mai multe iesiri din bucurestiul lui oprescu.