Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

primii 300 km

Da, ne-a venit masina... Da, n-am mai condus prin Bucuresti de un an... Da, inca mai stiu sa merg, chiar si cu masina buna (sic!). Situatiunea sta asa: vineri dupa-amiaza am fost la dealer-ul opel sa luam masina dupa 3 saptamani de asteptare (ne spusese ceva de 5 saptamani). Am inspectat masina si am iesit in "jungla orasului". Vineri, 13, ora 18 - meciul Romania - Italia incepe peste o ora; asa era traficul...

Ok, am ajuns cu bine, dupa o ora. Tot vineri, dar seara, i-am luat pe Florin si Claudia si am iesit, la 12 noaptea, la plimbare prin oras. Mai bine de o ora am mers - eeee, alt trafic, nenica! - prin oras, ca sa-mi revina instinctele de "sofeur"...


Azi, am cumparat rovinieta pe un an si... ne-am dus la Greceanca (langa Buzau, am mai scris pe aici...). Acum avem in bord ceva peste 300 km si 1/2 din primul rezervor de benzina, gol... 52 l are tot - cam 2.300.000 lei un plin. Consum - intre 8.5 si 9. Pentru perioada de rodaj, e rezonabil... Asteptam valori mai mici!



PS: Un filmulet pentru impatimitii de motoare!

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

verbiaj. a spus…
s-o stapaniti sanatosi si fara incidente (cum au altii :)). si la cat mai multe iesiri din bucurestiul lui oprescu.

Ad Code

Responsive Advertisement