Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

placerea de a conduce

Azi am iesit cu masina prin oras... E luni, 30 de grade afara si mult mai multe pe asfalt. La 9 am plecat din Giulesti spre Vitan - o problema la mp3 player-ul masinii care a fost remediata cat ai clipi, dar a necesitat deplasarea mea acolo. La 9.30 eram in Vitan; la 10 deja ajunsesem la Obor... De aici, a inceput calvarul... "Coada" de masini "ambuteiate" se intindea de la intrarea in pasajul Obor paaaaaaana la Perla, acolo unde eu fac dreapta ca sa ajung la Piata Presei. Cat am facut intre Obor si Perla? Fix o ora... un drum pe care-l faci pe jos in 30 minute... Pe la 10.30 am ajuns la ziar. Credeti ca am gasit loc de parcare? Noooo... a trebuit sa las masina in strada, langa colegii mei. Dupa-amiaza, o iau din nou, in sens invers, prin oras... Ca sa nu va mai spun ca nu stiu daca o sa am unde lasa masina cand ajung acasa... Spunea cineva de vreo placere?

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

Anonim a spus…
bine ai venit printre noi, cei multi :)
Anonim a spus…
Nu ar fi mai bine sa lasi masina acasa? Asa mai faci miscare si poate mai scapi de "plapuma" de pe trup... :))
Daca nu iei masuri acum, s-ar putea ca in curand sa nu mai intri nici in bunatatea de masina :(
Alexandru Zaharia a spus…
Anonim, esti intr-o grava eroare: in primul rand eu chiar merg fff rar cu masina, de-aia si indignarea mea sincera pe traficul inuman din Bucuresti. Cat despre "plapuma" mea, nu-ti face griji, a fost si probabil va ramanane acolo multa vreme. Mi se pare o dovada foooooarte mare de prostie sa ii spui unui om ca e gras, ochelarist sau are platfus, si din asta sa incerci sa razi de el...

Ad Code

Responsive Advertisement