Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

non-combat life-saving organisation

Pe langa tramvaiul 41 a trecut, in mare vinteza, pe sens opus, o salvare SMURD. Mi-am adus aminte de ultimul accident pe care l-am vazut si de telefonul pe care l-am primit de la ei cand am apelat 112 sa anunt un alt accident.

Mi-am mai adus aminte de un post pe care tot vreau sa-l scriu de cand am vazut filmul The Guardian (Kevin Costner). Am realizat atunci ca sunt doua tipuri de meserii dificile, dar pline de satisfactii si care se rezuma la a salva vieti: unele combat oriented si altele non-combat oriented; pentru primele sunt reprezentative politia, armata, iar pentru celelalte salvamarii, salvamontistii si salvarea.

SMURD-ul mi se pare cel mai clar exemplu de profesionisti in materie de pompieri-salvatori. Ma rog, ei nu sunt de fapt pompieri... Adica nu sting focul. Titulatura asta si-au luat-o pentru a intra in Bucuresti, dupa ce Ambulanta a facut scandal in urma cu ceva ani ca ei nu vor sa-si piarda locul de munca prin venirea SMURD-ului. Bineinteles, in comparatie cu cei pe ambulante, SMURD-ul este un soi de Brigada Antitero SRI. Imi vine greu sa scred ca, in lumea in care-mi duc zilele, exista si oameni care fac munca bine, din pasiune, fara sa se planga si sa motiveze de ce nu fac. Intrarea in SMURD se face pe baza de voluntariat, dar nu toti sunt acceptati; cei mai buni, insa, au sansa de a salva zilnic viata unor necunoscuti... Ce-ti poti dori mai mult de la o meserie?

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement