22 iunie 2008

impresii de week-end

Aseara n-am dormit deloc bine... M-am foit in tot patul, si tot n-am avut loc... Toate orele bune de somn s-au dus dracului cu canapeaua minune de care Nico e parca indragostita de nu vrea nici in ruptul capului sa o schimbe cu un pat adevarat, cu saltea groasa si moale-moale (din motive de spatiu, bineinteles...). Am zis ca a fost cald; la munca, un cetatean mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la luna plina... Ce stie el... E duminica, sunt nedormit si ciufut, sunt la munca... What a beautiful life it could be...
Am realizat ca in ultimele luni, n-am mai facut fotografii si nici nu-mi mai place sa ma uit la filme la calculator. Ce se intampla? Unde-i aparatul? Praful e de un deget pe geanta cu obiective... Could this be the end of an era? Am un folder nou - Cool Movies - cu o caruta de filme interesante de vazut (25th hour, Lie With Me, Requiem for a dream, Last tango in Paris si... altele... pe care le-am uitat). Sper sa pot sa ma concentrez si sa ma uit la ele - poate un maraton de o noapte? O discutie in patru despre "ce filme tari ati vazut voi si vreti sa-mi spuneti si mie?" mi-a facut pofta de pelicule vechi dar nevazute... Florin, Claudia si Nico au fumat ieri narghilea. Eu am rezistat eroic tentatiei... Timp de vreo 2 ore, au facut posta tutunul aromat (visine negre cica...) si au pufait langa mine, de ma luase durerea de cap.

Apropos de filme... Ati vazut 9 Songs? Nu? Aaaaa.... recomand!

Daca nu-l gasiti altfel, e facut bucati si pus pe youtube in totalitate... Trebuie doar sa aveti cont la ei ca e cu "confirm birthdate"...

2 comentarii:

plastic spunea...

daca ti-a placut 9 songs poti sa vezi si shortbus. desi nu e nici pe de parte acelasi lucru. :)

Alexandru Zaharia spunea...

ha... shortbus il am deja in calculator, dar nu am apucat sa-l vad, doar l-am "rasfoit". da, nici eu nu cred ca o sa mai vad vrut "9 Songs" anytime soon... :(