29 mai 2008

3 saptamani, 6 zile si 15 ore

Atat mai avem de asteptat dupa EA. Acum aproape 1 an de zile, vindeam dacia veche (batrana portocalie din de varsta lui Nico) si spuneam ca Bucurestiul m-a ingenuncheat, ca nu mai vreau sa mai am masina...

Timpul a trecut. Ne-am mutat; am avut de multe ori nevoie de masina, iar prietenii ne-au sarit in ajutor cu una, de fiecare data. Acum o luna, in concediu, ne-am decis: e cazul sa cumparam o masina. Dupa mai multe variante ipotetice, am ajuns sa dam avans pentru un Opel Astra Classic II. Se intrevede inca o rata la banca, dar si week-end-uri si concedii departe - departe de Bucuresti.

Masinuta nu e pentru mers la serviciu - tramvaiul 41 ma serveste mult prea bine ca sa-l schimb pe altceva. Masinuta e pentru drumurile tarii - si ale Europei, de ce nu? A durat cam o luna sa ne de decidem la Opel; acum, urmeaza partea cea mai grea: sa o platim...

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Bravo domnle! Ma bucur pentru tine si pentru masinuta ta! Sa o conduci cu placere!