17 aprilie 2008

produse noi la alimentara din colt

Azi am fost in Cora - uraaaa!! - si ne-am facut niscaiva cumparaturi. Cand vine vorba de preturi si produse variate, Cora e muuult peste Carrefour (sorry guys!).

Tocmai mancasem o pizza si ne cam era sete; am vrut sa luam o sticla de 0,5 de apa plata - nimic sub 1 Ron. Hmm... Atunci am dat pe o sticla de 1,5 l de apa minerala plata frantuzeasca (oo-la-la...), chiar langa Perrier si Mittel. Pretul? 0,5 Ron. Poftim? Nu, nu a fost o greseala nici la aparatul de verificare a pretului, nici la casa si nici pe bon... 5.000 de lei!!!
Am mai luat si niste branza telemea "Altfel". Asa se cheama... "Telemea cu miez de nuca" m-a cucerit definitiv... Am pus-o in cos... Am dus-o acasa... Am taiat din ea o felie... si... Am fost cam dezamagit: sare amestecata cu ulei de nuca. Not cool!

Niciun comentariu: