22 aprilie 2008

stiriitandsidincasamea

Desi suntem in pline cheltuieli ptr casa & stuff, am decis, in urma sucombarii temporare a calculatorului pe care-l curatam de praf de vreo 5 ani, sa cumparam unul nou. Dupa o estimare exacta, bugetul care a fost alocat actiunii de reinnoire a fost de 17 mil (fara monitor!). M-am dus la magazin si am luat bucatile necesare incropirii unui PC decent: procesor, placa video, placa de baza.... bla... bla... Rezultat1: Primul meu calculator mai bun decat cel de la munca, care ruleaza cele mai noi jocuri. Rezultat2: Mi-am instalat Mac Os X86 pe el - merge brici! (i-am facut placa video, placa de sunet... mai am de lucru la placa de retea ca sa-mi mearga si netul). Rezultat3: Photoshop-ul, Lightroom-ul si Adobe Bridge, toate CS3, runs like hell! Aaa... si am trecut de la AMD la Intel - scump, dar face!

Niciun comentariu: