Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

"ma lupt cu colegii mei"

Sunt de-a dreptul trist... Colegii mei sunt niste amici faini... Te razi cu ei, sunt muncitori sunt, saritori... spuneti-le cum vreti voi. Fixurile mele cu fotografiile (semnarea fotografiilor corect, taierea cu cap a lor si altele) par sa fie o buturuga peste care, cateodata, nu pot sa treaca. Viorel mi-a dat azi sa citesc ceva de pe blogul unui fotograf roman. Acolo am dat peste un articol care era parca scris de cineva care era langa mine... Aici aveti linkul - l-as fi pus pe tot aici, dar nu mi-am permis... Multumesc Zoltan, ca mi-ai citit gandurile, cu jumatate de an inainte...

La un ziar central, doi redactori au fost dati afara fiindca s-au batut... Oare era ceva legat de (ne)profesionalism sau doar o chestie personala care a refulat? Nu stiu...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement