11 martie 2008

"ma lupt cu colegii mei"

Sunt de-a dreptul trist... Colegii mei sunt niste amici faini... Te razi cu ei, sunt muncitori sunt, saritori... spuneti-le cum vreti voi. Fixurile mele cu fotografiile (semnarea fotografiilor corect, taierea cu cap a lor si altele) par sa fie o buturuga peste care, cateodata, nu pot sa treaca. Viorel mi-a dat azi sa citesc ceva de pe blogul unui fotograf roman. Acolo am dat peste un articol care era parca scris de cineva care era langa mine... Aici aveti linkul - l-as fi pus pe tot aici, dar nu mi-am permis... Multumesc Zoltan, ca mi-ai citit gandurile, cu jumatate de an inainte...

La un ziar central, doi redactori au fost dati afara fiindca s-au batut... Oare era ceva legat de (ne)profesionalism sau doar o chestie personala care a refulat? Nu stiu...

Niciun comentariu: