Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

buy me a summer...


foto de Petisa Rumena

O zi de sambata cu mult soare. Am stat amantrei pe balconul nostru mare ca o curte mai mica... Burtile la soare, cartile / revistele (numarul din Dilema despre Radio Romania Libera sta chiar in mainile mele) si am asteptat sa treaca norii prin fata soarelui ca sa ne incalzim blana... Daca va place outfit-ul pe care-l etalez in poza asta sa stiti ca e tricoul meu de scandal (aici, eram intr-o pauza de varuit in dormitor, unde, apropos, am terminat...). Mai pe seara am bloggarit pe la unu, altul. Am gasit un editorial misto la Exarhu (genial, ca de obicei), un blog cu nume funny si nominalizarile RoBlogFest - tristete maxima la sectiunea foto (primele trei sunt de fapt cele mai slabe bloguri, nu?). Last, but not least, am gasit o melodie pe care, voi, cei mai multi dintre cititorii mei, o stiti deja... Gotan Project/Santa Maria - cel mai frumos tango!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement