Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

a touch of classic

Imi place New York Times, ziarul ala cosmopolit cu multe pagini si cu editori care stiu sa scrie tata, nu se joaca! Cand am vazut ca spiritul NYT a poposit si in tara asta in care m-am nascut, am ramas cu gura cascata: produsul media de care vorbesc este NYT Book Review, un supliment editat de grupul Catavencu - nu stiu exact - care se vinde impreuna cu Cotidianul si o carte din aceea de cultura generala. Am salivat pe langa numarul 2; numarul 3, insa il am pe biroul meu si nu mi-e teama sa-l citesc.


click pe foto!

Din cate am vazut, layout-ul suplimentului este identic cu cel born in the USA. Textele - traduse cuvant-cu-cuvant. Ce sa mai, daca te duci la Starbucks si comanzi un o cafea americana, poti sa spui ca esti la New York... Asta nu inseamna, insa, ca si esti!

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Unknown a spus…
mersi pentru informatie. e o lectura placuta. mai ales daca ai ocazia sa-l citesti la New York.
Alexandru Zaharia a spus…
multumesc si eu ca ai trecut pe aici, dedes.

Ad Code

Responsive Advertisement