Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

eMag nu vrea sa-mi dea flash pen-urile!

UPDATE! Aici aveti raspunsul semi-oficial! Deh, oamenii stiu sa construiasca un business, nu? eMag s-a razgandit... Si daca noi, toti, clientii eMag ne-am "razgandi" si n-am mai intra pe site-ul lor never-ever?

www.emag.ro
a avut azi dimineata o super-oferta: un flash pen de 4 GB cu doar 15 RON! "Uaauuu!" mi-am zis de dimineata - pe la 8.30 - si am si facut o comanda de 1 bucata, ca sa nu ratez ocazia vietii! Venit la munca, am fost la colegii de la departamentul IT si le-am spus si lor de oportunitate. Toata lumea vroia unul! Cum doar unii dintre noi aveam cont la eMag, am mai facut (eu si o colega) cate o comanda de 10, respectiv 6 bucati, pentru colegii nostrii. La departamentul foto, Marius si Viorel au comandat, pe conturile lor, 10, respectiv 5 bucati. Super
oferta - super vanzari, nu?

Dupa ce am facut toate comenzile astea - cred ca numai redactia noastra a comandat vreo 30 de bucati! - m-a sunat un tip de la eMag. "Stiti, e pretul gresit, pretul real e 120 RON" - i-am dat-o pe colega care a vorbit cu cineva mai mare de la ei. S-a stabilit ca toate comenzile facute in intervalul orar de pana la ora 13 (cred!) se vor onora. Informatia asta le-a fost varata pe gat si altora...



Pentru mai multa siguranta, unii colegi au facut un screenshot cu site-ul eMag la ora la care noi am facut comenzile.


"Uraaa! - vom primi cateva zeci de flash pen-uri" mi-am zis. Dupa alte cateva ore, ma suna un alt tip de la eMag si-mi spune ca a fost o eroare blah blah si ca nu pot da 10 bucati cate am vrut eu ci se da doar un flash de comanda. "OK, eu am facut 2 comenzi, deci trebuie sa-mi dati 2!"... "Aaaa, nu ca de fapt e 1 de persoana...", "Pai, sunt 2 facturi, la 3 ore distanta, nu inteleg de ce trebuie sa dati cate 1 sa ajunga la toata lumea!!!!". Si mi-a mai zis una: ca produsul e "la comanda" si ca trebuie sa astept 3 saptamani, doar - doar voi renunta la comenzile respective!

Actiunea de cumparare a flash pen-urilor in cauza e in plina desfasurare.... Va voi tine la curent cu update-uri...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
Iti recomand o semnalare a faptelor la oficiul concurentei, asta cred ca ii va linisti un pic si poate iti va grabi comanda

Ad Code

Responsive Advertisement