Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

REAL - FARA EGAL!

Postul acesta ar fi trebuit scris aseara, cam pe la 9 seara, dupa ce ne-am intors din cel mai nou hypermarket din Oras, Real. Din varii motive n-am apucat, pana acum, sa astern impresiile - vii, inca - pe care le am cand ma gandesc la locul asta. Desi nici unul dintre noi nu mai fusese pe acolo, Nico ma avertizase ca, din experienta altora, locul e "cam naspa". "Nu-i nimic, trebuie sa vad cu ochii mei" a fost singurul indemn de a merge 2 statii de autobuz, pana la piata Bobocica, un loc destul de linistit si retras, acum transformat intr-o intersectie infernal de galagioasa si ticsita de "purtatori de pungi de plastic".

Ca sa nu va plictisesc cu vreo descriere balzaciana a locului, am sa enumar chestiile importante pe care nu ai cum sa le ratezi la Real: atmosfera generala de marlanie (da, e un hypermarket pentru ca arata ca unul, insa oamenii care vin sa-si faca cumparaturile de aici sunt mult diferiti chiar si de cei care merg in Cora-Pantelimon, daramite in Carrefour Grozavesti ori Unirea); lumea se inghesuie, se fluiera unii pe altii prin magazin, unele rafturi sunt goale, angajatii sunt de departe cei mai nesimtiti pe care i-am vazut intr-un loc ca asta (unul a spart o punga - cu zgomot! - chiar in fata Nicoletei), ca sa nu mai vorbesc de preturile foarte mari ale produselor - care nu exceleaza nici macar la calitate.

Dupa ce am trecut de casa, mi-am soptit in barba ca nu o sa mai calc pe aici. In definitiv, taranii din Bucuresti au un nou loc de unde sa-ti faca cumparaturile: la Real!

UPDATE: O stire de ultima ora - magazinul Real face parte din grupul Metro! Dar macar la Metro Cash & Carry stii ca e un en-gros, si oricum lucrurile merg muuult mai bine decat la fratele mai mic (si mai necitit) de langa Bobocica.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement