Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

7 ZILE - O RETROSPECTIVA SUBIECTIVA

N-am mai scris un rand din 8 noiembrie... adica de fix 7 zile. Uhaaaa! That's a lot! Intre timp, ne-am cumparat un apartament (maine dimineata intram in el, nici nu stiti cat sunt de excited).

De cateva zile -mai precis de cand am semnat constractul de vanzare/cumparare- nu ma gandesc decat cum o sa incep sa repar/mobilez/aranjez lucrurile in "casa noua"... din 1962! Sunt atatea de facut, ca nici nu stii pe care sa o incepi mai intai, lucru care te copleseste cateodata. Poate de aia e mai bine sa muncesti mai mult si sa gandesti mai putin. Tot cateodata...

Stiu, o sa vreti imagini/filme cu noul apartament. Your wish is my command. Curand, prieteni, curand...

In rest, nimic important: (1) am aflat de la televizor ca in tara asta sunt parlamentari care zic despre ei ca au o avere "medie" si carora statul (adica noi!) le plateste in jur de 25 mil pe luna cazarea la hotel in timp ce ei au case in Bucuresti (!!!!) si averi de milioane de dolari - dar mai ales ca nu sunt deloc deranjati de situatia de fapt si nici nu vor sa dea banii inapoi. (2) In ultima saptamana in Italia a murit o italianca (omorata de un roman...probabil!!!) si 7 romani (ucisi de italieni). (3) Am vrut sa scriu un post despre golanii din mass-media, dar n-am avut "chemare"... Ieri seara, de la In gura presei, am aflat cum il apara Nasu' Sorin Rosca Stanescu intr-un editorial din Ziua pe ziaristul/omul de afaceri Bogdan Chireac si pe cei care fac parte din breasla asta, a traficantilor de informatii (sic!). Nice! (4) Ion Iliescu si-a facut blog. Vorba unui coleg... "Inca-mi revin din stirea asta...". O caricatura simpatica aparuta in Business Standard: "mai bloggerule!" are acum un nou sens...

Bleah! Hai ca am scris muuult si stiu ca voua va plac pozele mele (sic!) nu neaparat cuvintele...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
FELICITARI PENTRU CASA SI SA O STAPANITI SANATOSI.



SS

Ad Code

Responsive Advertisement