Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

CODUL BUNELOR MANIERELOR PIERDUTE

Motto: "Crezi ca stii cine esti? N-ai nici cea mai vaga idee..." (Crash, R: Paul Haggis)

Sunt anumite lucruri pe care credem ca stim sa le facem "din obisnuinta", "de acasa", in ultima instanta, "instinctiv". Cand mi-am cumparat primul tricou "de firma", mi-am pus problema spalarii corecte a acestuia, pentru ca ma saturasem de tricourile din piata care se decolorau dupa 3 spalari. Atunci am vazut ca tricoul nu trebuie fiert, ca trebuie spalat "pe dos", de preferat la mana... Si cate altele, in continuare, nu stiu sa le fac asa cum ar trebui.

Cant sens are un "cod" al bunelor maniere azi? Se pare ca e nevoie de el mai mult ca oricand daca e sa ne luam dupa "cimpanzeii" din jurul nostru (printre care, de ce sa nu recunosc, cateodata ma trezesc si eu...). Pentru cine rasfoieste o astfel de carte (aici un exemplu), e uimitor cate lucruri facem prost crezand exact contrariu, ca educatia noastra este una din cele mai alese, pardon de expresie... Snobismul romanului se vede cel mai bine la nivelul limbajului: "nu face sens", "decat" (in loc de doar) si cat mai multe expresii luate cu japca din engleza (frantuzismele anilor '40) te face foarte interesant pentru audienta.

Personal, nu cunosc domni si nici bautori de Zaraza. Lumea mea construieste monumente Andreei Marin si trimite la casa de batrani pe Octavian Paler, face coada la concertele manelistilor si joaca fotbal cu cartile lui Marin Sorescu, vrea sa faca bani nu dragoste... Suntem condamnati la mediocritate? Faceti o scurta vizita peste granita si veniti sa-mi dati raspunsul...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Ad Code

Responsive Advertisement