Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

UN POST APROAPE CULINAR


Inainte de a mi se strica frigiderul (dupa ce in prealabil se reparase singur, chiar in ziua cand trebuia sa vina frigotehnistul si sa-mi ia 1,5 mil de pomana - zicea el ca tre sa schimbe motorul!), am fost la IKEA ca sa ne luam ceva de... mancare. Asadar, daca bani de mobila (si nici apartamentul unde sa o punem) n-am avut, am zis sa nu ratam hotdog-ii de 1 RON cu refil de Pepsi la infinit - super afacere! Stand la coada la chips-uri si ciocolata ieftina, am vazut o alta promotie greu de depasit: chiftelute suedeze cu sos si gem de merisor, exact ca cele pe care le serveste la restaurantul din IKEA. Ne-am consultat pret de 30 de secunde si am decis sa facem si noi, acasa, in Vitan, chiftelute "suedeze".

Asa cum zice o reclama stradala la un magazin de bricolaj, "Te descurci si singur. Cu un pic de ajutor...". Normal! Chiftelutele sunt gata facute - trebuie doar dezghetate si prajite un pic, la gem doar ii deschizi capacul, cartofii ii fierbi dar nu foarte tare. Singura smecherie e la sos... acolo tre sa stii cata smantana sa pui! Deh...

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Anonim a spus…
I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
My web page is www.usainstantpayday.com

If your page is important contact me.
please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
Thanks
Poonnaida

Ad Code

Responsive Advertisement