Text Widget

perfect strangers

perfect strangers
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something (Crash, 2004)

Prin casa

Prin casa
Unde ne facem cumparaturile, ce retete punem in practica, cum ne decoram hruba, ce flori ne imbie diminetile

Search!

toma

toma
O colectie (mereu crescanda!) cu fotografii facute lui Toma. Viata de zi cu zi a lui fi-miu, documentata ca la carte...

Gânduri

Unordered List

UN BLOG CITIT, NU CA AL MEU

Nici nu stiti cat sunt de suparat.... Citind EVZ-ul de azi am dat peste un articol, scris pe un blog, de catre un nene (care recunosc ca nu stiu cine e). Am intrat -din curiozitate, na!- pe site-ul cu insemnarile electronice ale individului; aici, stupoare! fiecare articol de-al lui avea cel putin 150 de comentarii!!!! Ba mai mult, unele, cele mai norocoase, cate 400!!!! "Nasol", mi-am zis, si am inchis repede site-ul, sa nu-mi plesneasca vreun firicel de-ala important care duce la creier si face totul praf. Imi imaginez cati vizitatori trec pe acolo... Si la mine...

LATER EDIT: Mi-e si jena sa-i mai fac si eu reclama, pe blogul meu, individului, asa ca nu o sa pun adresa... Poate doar la comments-uri...

Trimiteți un comentariu

6 Comentarii

verbiaj. a spus…
Cine e, frate?
Alexandru Zaharia a spus…
http://www.adriangeorgescu.ro/
verbiaj. a spus…
Scrie şi tu despre rapid, steaua şi câinii roşii şi o să ai 10.000 de vizitatori pe minut. N-ai de ce să fii complexat. Un blog de calitate se impune mai greu.
Alexandru Zaharia a spus…
verbiajule, aici nu e vorba de COMPLEXE. e vorba de capra vecinului... oricum, scriu pentru mine!
verbiaj. a spus…
Şi pentru mine. Sincer.
Anonim a spus…
si pentru mine

Ad Code

Responsive Advertisement